Stor spørsmålsrunde

 

 

 

 

 

Hei mine vakre babes

Jeg vet at jeg ikke har fått vært aktiv siden siste innlegg så nå tenkte jeg å skrive en del innlegg som jeg skal prøve å få tid til denne uken her som er min siste ferie uke så da er det skole igjen på denne skjønnheten. Dette innlegget her som dere skjønner så er det en stor spørsmålsrunde så da kan jeg bare begynne med den så får jeg skrive enten i dag eller en annen gang om ferien og hva jeg har gjort i det siste, så skal jeg også planlegge litt når jeg skal blogge fast en eller annen dag og hva jeg skal ha som skrive mål i løpet av hele året. 

 

Spørsmålsrunden

Favoritt film eller serie?

Jeg ser ikke så veldig mye på filmer lenger så hos meg nå har serie blitt en stor del av meg. Jeg ser på mange serier og klarer ikke å se ferdig en serie jeg har begynt å se på så da blir det hele tiden nye serier å se på. Hvis jeg skulle ha valgt en nå som jeg har sett ferdig alle sesongene så hadde jeg valgt da (OITNB) som står da altså for dere som ikke skjønner forkortelsen så heter den serien orange is the new black. Den serien vil jeg anbefale de som er 16 år og oppover historien i den er sykt bra det er ikke en dokumentar serie men en serie med skuespillere. Det var det jeg hadde å svare på gidder ikke å gå så mere inn i serien for da røper jeg en del av alle 7 sesongene.

Favoritt ferie sted?

Mitt favoritt ferie sted er Berlin som er hovedstaten i tyskland og der har jeg vært nå 4 ganger.

Favoritt fagre?

 

 

Disse fargene er mine favoritt farger atm og de fargene er blå, lilla og rosa.

 

Hvilket land vil du reise til?

Jeg har veldig lyst til å reise til disse landene på bildene. Det  var noen av stedene jeg vil reise til men har flere så det er de dere får se nå.

Portugal

Australia

 

Bora Bora

Sao paulo

 

LA aka Los angeles

 

Brasil

 

 

 

 

 

 

 

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Det jeg liker å gjøre på fritiden er å se på netflix, slappe av og jeg gjør ikke så mye på fritiden nå som før.

 

 

 

 

 

 

 

Favoritt fag?

Mine favoritt fag er gym, engelsk, naturfag, samfunnsfag, programfagene i den linja jeg går på.

 

 

Hvilket fag liker du best?

Det faget jeg liker best er gym fordi jeg elsker å drive å være i aktivitet med kroppen min.

 

Er du jomfru?

Nei jeg er desverre ikke jomfru for jeg mista den noen dager før jeg ble 15 og lenger inn på den historien der går jeg ikke inn på.

 

 

Hvilken skole og linje går du på?

Jeg skal fortsette på Holtet videregående skole og den linja jeg skal gå på i år er barn og ungdomsarbeider fordi jeg har veldig lyst til å jobbe med barn enten på skole eller i barnehage.

 

Hvor mange søsken har du?

Jeg har en søster og hun er eldre enn meg men vi bor ikke under samme tak fordi hun har en mann og en datter.

 

Hvem var din første?

Det husker jeg ikke helt i farta nå for det er så sykt lenge siden alt det med den som var min første.

 

Hvordan er det å gå på videregående skole?

Alle har sin egen mening så ikke tro at du vil like det for vi er som sagt forskjellig, noen elsker det mens andre er ikke det. Min egen mening er at jeg liker å gå på videregående (vgs) selvom jeg er skole lei og har vært skolelei siden jeg ikke hadde det så bra i 8.klasse, men som sagt så er det min mening om hvordan videregående er for meg og andre har sin egen mening om hvordan det livet er. Jeg fortsetter nå siste året mitt sammen med de som er 02 ere siden jeg har gått i en tilrettelagt klasse i over 3 år men på helse og oppveskt var det 2 år siden det er helse linja, siden jeg skal fortsette på skolen etter de sammenhenge årene på (vgs) videregåede skole så har jeg da valgt å få en utdanning for da er det mye lettere å skaffe seg en jobb du har resten av livet omtrent. Jeg er fortsatt skolelei men jeg vil gjerne bli ferdig med skole sånn at jeg slipper å slite med å skaffe jobb når jeg ikke har det beviset at jeg har fullført (vgs) videregående skole.

 

 

Hva skal du bli eller hva blir du når du er ferdig med skole?

Det jeg skal bli som jeg skrev på forrige spørsmål var at jeg skal bli barne og ungdomsarbeider eller så sier man barne og ungdomsfagarbeider, jeg elsker å jobbe med barn enten om det er på skole eller i barnehage så er det noe jeg brenner for. Jeg orker ikke å utdype meg noe mere i dette så håper dere skjønner det.

 

 

Hvilken youtuber liker du?

Jeg liker kjempe mange men jeg ser mest på de som kommer fra England og USA men har noen norske også. Jeg kan ramse opp en del litt senere for det er mange og hvis jeg skal bli ferdig med dette innlegget så kan jeg ikke drive å ramse de opp for da er ikke innlegget lagt ut før i morgen, men jeg kan ta ett innlegg i løpet av neste år om hva jeg syns om de jeg driver å ser på og hvorfor.

 

 

Hvilket kjønn liker du?

Jeg liker begge men jeg foretrekker menn/gutter.

 

Favoritt sang atm?

Min favoritt sang for atm er en sang fra Serbia eller Albania jeg husker ikke hvilket land men det er en balkansk sang som heter zemer. Jeg har mange favoritt sanger så da nevnte jeg en nå som jeg kom på.

 

 

Hva er favoritt artisten eller bandet atm?

Jeg har ingen akkuratt nå så da blir dette spørsmålet litt vanskelig å svare på nå men det kommer nokk noe litt senere.

 

Hvor stort hus vil du ha?

Hmm ja det var det da nei jeg vil ha ett hus som passer min familie som jeg da vil få sånn senere og da spiller det ingen rolle hvor stort huset er.

 

 

Liker du å lese bøker?

Noen ganger og jeg merker at jeg leser veldig lite bøker du blar i selv enn bøker på nett.

 

 

 

Dine topp fem manga (japansk tegneserie)

Mine topp fem manga er

Naruto

death note

pokemon

 

Dragonball

Seven deadly sins

 

Det var mine topp fem manga.

 

 

 

Hvem er ditt forbilde?

Jeg har ikke noe forbilde helt enda men det kommer nokk noen etter vært som da blir mitt forbilde.

 

Hvordan tattovering tokk du da du var 18?

Jeg tok en diamant fordi den er hardere enn en stein og at det har da blitt min lille klippe siden jeg har opplevd mye som ikke er godt for noen så da ble diamanten det som er da min klippe som viser at du er hardere enn stein og du er tøff uansett hva. Det var kort fortalt hva det betyr for meg.

 

 

 

Har du søsken?

Ja jeg har en søster.

 

Er du tante til en nevø eller niese?

Jeg er tante til en jente så da blir det niese og hun har begynt på skole så da har hun blitt 6 år.

 

Pepsi vs coca cola

Der har du svaret mitt på det.

 

 

Hva er fremtiden din?

Akuratt nå så har jeg ikke en klar og lys fremtid men den kommer ettervert så da kan dere bare glede dere til å høre mere om den.

 

 

 

 

Når du får barn så hvilket kjønn vil du helst ha aller først?

Det som er at jeg bryr meg ikke om hvilket kjønn på ungen min som kommer først jeg vil elske barna mine like mye uansett kjønn.

 

 

 

 

det er de spm jeg orket nå så da sparer jeg resten av spørsmålene til en annen gang så jeg håper at dere liker dette innlegget. Jeg har da tenkt til å nyte den siste ferie uken min uten å skrive så mye i ferien så snakes vi når jeg har fått igang skolen. 

 

God natt mine vakre babes. Husk du er unik for den du er og du er ikke alene om det.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg