Avslappende dag i dag

God kveld mine fantastiske venner og  jeg har ikke gjort så mye idag men jeg kommer til å blogge om kjæresten min i morgen når jeg kommer hjem det blir spennende for dere tenker jeg. Jeg ble syk den helga som var nå for jeg sleit med å puste gjennom nesa mest om natten og gjør det enda så jeg trur jeg brygger på en slags influensa men jeg vet ikke om jeg gjør det. Igår skulle jeg egentlig ikke være hele dagen  på skolen fordi formen min ikke var helt på topp så jeg var på skolen hele dagen og når klokka ble sånn ca 13.13 klarte jeg ikke å puste gjennom nesa mi  det var så ille altså for jeg sleit veldig med konsentrasjonen min. Så jeg tar kvelden nå fra bloggingen for hue mitt klarer ikke å tenke hva mer jeg skal skrive så det trenger en pause og jeg er trøtt så ses i morgen løpet av dagen i morgen. Dere er verdens beste glad i dere for dere er bare så fantastiske at dere blir minne venner og ikke lesere for det blir rart å si det til dere. Natti natt håper dere har en fantastisk kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg