Min måte å lage slush

Hei alle sammen

Idag har jeg lagd en liten rar versjon av slush som jeg skulle avsløre for dere hvis dere også vil lage min måte av slush.

For å lage denne min versjon av hjemmelaget slush

Trenger du:

3 eller flere saftis på pinne

Ett glass

Kniv

Sjokoladesaus

Kakestrø

Isstrø

Tskje

Det du starter med først er å finne det glasset du skal bruke og så finner du hvor mange saftis på pinne du vil ha. Åpner dem opp og putter dem med pinnen opp av glasset. Når du har gjort det så tar du frem en smørekniv som ikke er veldig skarp, og begynner å sage isen av pinnen sånn at det ligger i glasset uten pinnen. Når det er ferdig så tar du først sjokoladesaus på så mye du vil ha etter det tar du det strøsle du vil ha, og til slutt rører du med tskje eller det du skal spise med. Sånn da har du min egen versjon av hjemmelaget slush❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg