Q&A

Heia

jeg svarer på alle spm dere har sendt inn i dette innlegget og så kommer videoen litt senere idag eller i morgen ut her og på youtube-kanalen min.

SPØRSMÅL

1. Skal du bli kokk?

svar: Nei jeg har tenkt til å bli barnehagetante/barnehage assistent eller dagmamma fordi jeg takler ikke press og stress for på kokkelinja er det mye stress når du skal lage mat til mange menesker.

2. Er du flink til å synge, jeg kommer til å synge på videoen?

svar: Jeg elsker å synge så jeg trur at jeg er det i hvertfall.

3. Favoritt film?

svar: Det er alle Harry potter filmene, Twilight filmene, Star Wars og Star trek. Ja jeg er en sikkelig nerd på de filmene og hvorda kan jeg glemme Ringenes Herre filmene.

4. Favoritt sang?

svar: FML av Kanye West

5. Favoritt ferie sted?

svar: Berlin er stedet

6. En person du hater og en person du elsker?

svar: Den personen jeg elsker er søtera mi og noen ganger meg selv. Den personen jeg hater er han som voldtokk meg også meg selv fordi han har fått meg til å hate meg selv.

7. Er du flink til å snakke engelsk- snakkingen kommer i videoen?

svar: Ja jeg syns det at jeg er flink.

8. Har du en kjekk lærer?

svar: Nei jeg har ikke en kjekk lærer.

9. Hvem er din favoritt i pærra?

svar. Det er de som er i La familia, Petter, Mathias, Rebecca og Martine Lunde.

10. Hvem kunne du ha datet fra årets pærra?

svar: Jeg kunne ha datet Grunde, Kevin, Petter, Morten, Alexsander og Haakon fordi jeg klarer ikke å velge en av de for alle har en sykt perfekt kropp også er de heite og kjekke, jeg klarer ikke å slutte å stirre på kroppen til gutta når jeg ser på pærra. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg