Dritt tankene er Back

Heia 

Nå sitter jeg med det som ikke skal være i hue mitt og det er jo selvfølgelig voldtektstankene mine, savn på eksen min også selvmordstankene mine. Jeg har ikke kontroll på de tankene for å si det sånn fordi de kommer sånn plutselig noen ganger, så jeg sliter med det nå og jeg prøver å blogge men det er ikke så lett når man har disse tankene jeg har. Jeg kjenner meg igjen i den nye sangen til Katastrofe fordi hos meg gikk alt til helvete. Hele livet mitt er et helvete fordi jeg har ingen som bryr seg om meg lenger bortsett fra søstra mi men jeg har ingen venner som vil henge med meg etter skolen når jeg spørr eller på skolen. Jeg trur at verden er i mot meg fordi den gutten jeg liker på skolen holder på med noen andre.På den lyse siden så har jeg to store fan av meg og de betyr alt for meg, de jentene mine støtter meg i det som har skjedd med meg. Jentene mine heter Victoria og Marthine og jeg er veldig gla i de jentene der. De lurte faktisk på om jeg skulle ha meet up og det skal jeg, det blir i påsken en dag.Jeg svarer på spørsmålene i løpet av morgen dagen eller kvelden. God helg og ha en fin kveld videre.

 

2 kommentarer
    1. Heisann! Har lest litt på bloggen din i kveld og lurer på en ting… du skriver om voldtektstanker og selvmordstanker då d lurer jeg på om du noen gang har fått eller bedt om hjelp i forhold til dette… mulig der står noe om det lenger tilbake i tid på bloggen her for har ikke lest hele… håper du har eller kan få deg noe hjelp, sånn at du ikke trenger en kjæreste for “å holde deg oppe” men kan være sterk nok i deg sjøl. Sender en liten klem
      *sarah*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg