So lonley

Hei dere 

Jeg er ikke på skolen idag fordi jeg er syk,har så jævlig vondt i hue og er kvalm sånn at jeg vil bare kaste opp men jeg er så ensom nå fordi jeg savner noen som kan holde rundt meg, og som kan jeg kysse også være sammen med på fritiden.Jeg har bare lyst til å ikke leve mer når jeg er ensom og derfor trenger jeg en som kan passe på at jeg ikke tenker på voldtekst tankene mine og selvmordstankene fordi det er noe jeg savner å ha i livet mitt nå, hva er vitsen med å leve når du blir misbrukt på alt. Ja som dere vet så har jeg blitt voldtatt i fjor høst også har jeg hatt ett jævlig brudd etter 4 måneder med den rette personen i mitt liv, så da er det ikke noe vits i å leve mer når du har hele verden som går mot deg. Jeg orker ikke livet mer nå fordi alle de jeg har vært sammen med bruker meg bare og han som var den rette for meg gikk fra meg etter 4 måneder,alle de som jeg har vært dama til  ender enten i 3 uker eller etter noen måneder så derfor er jeg ensom nå. Vil ha noen som støtter meg i alt og tar vare på meg, og ikke bruker meg men verden er ikke sånn for meg fordi den vil at jeg skal se den på en helt annen måte. Det føles ut som nå at ingen vil ha et bra og langt forhold meg meg så da er det ikke noe vits i å leve mer når alle hater deg og bruker deg til ting også blir jeg misbrukt men jeg vil ha en slutt på alt det der men  sånn funker det ikke lenger hos meg.

4 kommentarer
    1. Kamilla: takk. jeg var sammen med en på 24 og jeg pleier aldri å være sammen med folk på min alder.jeg går til helsesøster på skolen og psykologen på skolen. Jeg koser meg på Etterstad men jeg skal bytte skole fordi jeg vil gå på helse og oppvekst til høsten.

    2. Kjære Pernille,
      Jeg er usikker på hvordan jeg havnet her. Jeg gikk selv på Etterstad VGs for en del år siden. Håper du trives like godt som det jeg gjorde! Jeg har lest ett par av innleggene dine og ser at du har det vondt innimellom. Vi alle gjør det! Livet er ingen dans på roser. Du har hele livet ditt på deg kjære deg! Ikke vær lei deg fordi du ikke har mange lesere og er upopulær i bloggverden. Det er flere hundretusen bloggere der ute, ikke alle blir sett og derfor ikke blir lest. Fortsett å skriv, for deg selv. Kanskje det hjelper deg og selvtilliten? Du høres ut som en flott jente. Syntes ikke du skal bekymre deg for en gutt som har dumpet deg, vi alle har blitt dumpet. Du skriver at du føler deg misbrukt av gutter, dette er noe du faktisk kan jobbe med selv. Ikke få deg kjæreste før du føler at du kan stole på personen, bli ordenlig kjent med han, før du går sakte inn i ett forhold. Gutter i din alder er usikre på seg selv, og mange av de tror det er kult å ha hatt flest kjærester i vennegjengen. Leste også at du har blitt voldtatt i fjor, håper du har noen profesjonelle som du prater med. Du kan også gå til helsesøsteren din på skolen, hun er virkelig flott og forståelsesfull! Det du trenger er tid, du trenger tid til å lære å elske og ikke minst respektere deg selv. Du skal ikke la gutter herse med deg. Ellers vil jeg ønske deg lykke til videre med bloggen og ikke minst på skolen. Hilsen Kamilla 🙂

    3. Hei! det er ikke så lenge siden jeg begynte å lese bloggen din og jeg elsker den. Hva heter du på snapchat? og kan du lage enten et innlegg eller video om voldtekten? der du forteller litt hva som skjedde? det er helt forferdelig at det skjedde! elsker deg, hilsen stor fan <3 <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg