Neste uke er det vinterferie jippi

Det er ikke lenge igjen til jeg har en uke fri fra skolen fordi det er snart vinterferie og det skal bli kjempe deilig å ha en uke fri fra skolen. Jeg gleder meg sånn jævlig til neste uke fordi da skal jeg bare slappe av og kanskje ha en liten spa dag i uken. I morgen er det Valentinsdag jeg gleder meg sånn jævlig for da skal jeg sende kjæresten min en veldig lang og romantisk textmelding. Jeg ble sammen med typen min onsdag den 16.november.2016 så da har vi vært nå samen i 3 måneder også har vi kjæreste dag på onsdager.Så i morgen på skolen skal jeg i ett møte med elevråde fordi jeg er i elevrådet for klassen min, det møte skal være i lunsj pausen på skolen så når jeg er i kantina og lager mat til skolen så må jeg dra til auditoriet før vi servere varm maten vi lager som dagens. På fredag skal min klasse og den andre klassen lage pizza også skal vi spise den pizzaen vi har lagd vår egen. I dag så har vi hatt kahoot i første time, andre time så hadde vi så hadde vi om livsstilsykdommer og hadde fokus på Hjerte-og karsykdom, i tredje time så hadde vi om gjærdeig og planla kantina som vi er i morgen, fra ca. 11.25 til  ca.12.25 lunsj, i fjerde time så hadde Naturfag, på slutten i dag så hadde vi engelsk. I morgen skal vi være i kantina helt fram til 13.30 for da skal vi ha gym på slutten av dagen. Det beste med dagen etter tirsdag er at vi slutter mega tidlig og det er den dagen jeg liker aller best på skolen. I morgen så skal vi lage pasta med spinatsaus m/ permasan og foccaia, og jeg trur det blir kjempe godt men jeg får ikke spist det fordi jeg er i elevrådsmøte men jeg bryr meg ikke fordi jeg kan lage det hjemme en gang. Jeg og mamma har Adams matkasse og de middagene der er kjempe gode så idag har jeg henta matkassen som ble levert på hjemdøra mi.

 Dette er adams matkasse sin favoritt heter matkassa og denne har 4 middager til 2 personer denne uken.

Ha en fin mandag alle sammen så skal jeg se om jeg klarer å blogge når jeg kommer hjem i morgen.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg