HELGEN ER HER

video:i love the song 
Hei dere jeg har vært opptatt med skole greier på skolen og hjemme denne uka men neste uke så er jeg er og oppdaterer dere hele tiden, jeg er glad for at det er helg nå. I morgen så skal jeg til farmor og farfar for å overnatte der fordi pappa skal i 50årslag så jeg skal være der fra i morgen til søndag. Neste uke så skal jeg ha spørsmålsrunde hele neste uke så send gjerne inn spørsmål og noe jeg kan lage video av å legge ut på bloggen og youtube kanalen min. Send gjerne inn på facebook, instagram og snapchat eller i kommentarfeltet. Jeg er  kjempe klar for helga for å si det sånn og når jeg skal på skolen så må jeg våkne klokka 06.00 for  jeg starter 08.00 hver dag men det beste med helga er at jeg kan sove lenge som det jeg pleier og at jeg kan være b menneske i helgene og feriene, det er også en ting jeg skal si dere er at jeg har vært a menneske før men så har jeg begynt å bli b menneske har noen av dere følt det sånn. Jeg syns det er jævlig å stå opp klokka 06.00 hver dag i hverdagene for å komme meg opp på skolen og jeg skulle ønske at skolen starta litt seinere sånn at jeg kunne sove lengre eller holdt dere oppdatert. Denne uka som kommer nå er siste uken før vinterferien og det skal bli deilig med en uke fri fra skolen. På fredag neste uke så skal jeg lage pizza og spise den før jeg har vinterferie det blir deilig det. 
 
God helg alle sammen og natta til de som legger seg for jeg legger meg snart.
 
 
 
 
DERE ER BEST OG MINE SKJØNINGER. ELSKER DERE MINE FANTASTISKE LESERE

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg