Spørsmålrunde i helga

Hei alle sammen

Jeg skal ha Q&A i helga som jeg svarer på i morgen eller lørdag eller søndag, så send inn masse spørsmål som jeg legger ut i en video på snap og her. Det er snart helg så jeg kommer til å svare på spørsmålene i løpet av helga. Jeg kommer til å svare i video på snap og kanskje det blir en video med spørsmålene som dere har sendt inn. Følg meg på snap og jeg kommer til å ha Q&A der også, på snap så heter jeg thevampiredair og det er bare å sende inn spørsmål der også, dere kan også sende inn spørsmål på instagram og facebook hvis dere vil. Glad i dere og jeg lover å være opptatt å blogge dette året men de første ukene på skolen har jeg vært opptatt med skolen så da ble det veldig stress hvis jeg skulle holde dere opptatte, så jeg skal være mye mer flinkere til å holde dere opptaterte.

Da holder de på å rive ned Jordal som jeg kommer til å savne men resten av sesongen skal vi spille i furuset hallen. jeg kommer til å savne Jrdal amfi for alltid men det blir godt med en ny ishall til gutta.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg