spa dag før skolen i morgen

Hei 

Idag så hadde jeg en liten spa dag men jeg så helt rar ut med ansiktsmaske. Men endelig så er jeg ny man må jo være litt ny når det er ett helt nytt år.

Dette er med ansiktsmaske

 

og dette er etter ansiktsmaske.

Så i morgen etter skolen så kommer jeg til å blogge så gled dere til innlegget som kommer i morgen. Dette året har jeg bestemt  meg for å  være opptatt med å oppdatere dere så mye jeg kan og jeg har tenkt på å ha en spørsmålsrunde i år så bare å sende inn spørsmål som blir svart på i løpet av denne måneden eller i løpet av året.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg