2017 er her

VELKOMMEN 2017 

Jeg gleder meg til hva dette året bringer med hen og ønsker alle dere en riktig godt nyttår fra meg. For i år så har jeg bestemt meg til å være flink til å blogge på det som har skjedd i år på de dagene som kommer og har vært. Håper alle hadde det fint i 2016 for det hadde jeg og dere for kose dere år også. Det er ikke mange år igjen til jeg er russ heller og det gleder jeg meg til. Så jeg og typen har 2 måneders jubeleum nå også elsker jeg han kjempe mye.  

Jeg ønsker alle ett fint år.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg