HELG

hei dere

Gosjenta er sliten etter igår for jeg var i Sverige med klassen og jeg kjøpe meg sinnsykt mye brus også energidrikker. I går så drakk jeg en powerking, en alovera sun drikke, en NOCCO BCAA+ SPORT DRIKKE og en mønster energidrikke. Jeg så på film igår mens jeg gråt fordi jeg hadde så jævla vondt i skulderen og ryggen etter å ha bært på alt det jeg kjøpe i Sverige. Idag så skal gosjenta rydde rommet for å tjene litt ferie penger til Berlin. Når klokka er 15.00 så skal gosjenta se på EM og jeg elsker fotball er så faen meg sportsfreak. Idag så spiller Belgia mot Irland og jeg heier på Irland.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg