Jovial +Sommer = Party

Hei

Jeg elsker sangen til Freddy Kalas, du får liksom den lett på hjernen.  Freddy Kalas er en jævla dritt kul Norsk sanger og sangene hans sammen med Morgan Sulele osv er bare bra. Det aller beste jeg liker med Norsk musikk er Russemusikk de har liksom den beste party beaten som du synger lett med.Jeg er en jævla partyjente som elsker å feste som faen. Så i ferien så skal jeg feste som faen og er det beste som fins er å feste når man har fri, slipper liksom å tenke på at du skal på skolen dagen etter. Så når jeg er russ så er jeg sikkelig partyfreak som elsker å feste.Russegjengen min skal hete Part of the year som dere skjønner så er jeg en jævla partyfreak.

 

 

Det er ikke lenge igjen til jeg blir 16.

 

 

 

 

 

Jeg kommer til å ta litt bilder under russetiden min.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg