Siste parsermoni på Paradise Hotel

Hei 

idag er det siste parserrmoni på Paradise Hotel før finaleuken som er neste uke.Jeg ser på Paradise Hotel fordi det er ett av mine favoritt programmer som jeg ser på og den som er hotest inne på Paradise Hotel det er Carl Aksel. Håper at Carl aksel vinner Paradise Hotel for team Aksel er bare best. Jeg veit ikke om jeg skal se hvem som ryker ut idag men jeg vil liksom vente til finaleuken eller begynne å se hvem om vinner neste uke og det blir et lite problem for jeg har liksom glemt å se på Paradise Hotel, jeg elsker jo Paradise Hotel (PH). Jeg trur at jeg skal vente til neste uke jeg men jeg håper på at ikke Carl Aksel ryker ut for jeg vil at han skal vinne PH.

 

Så idag har jeg jobbet litt i skolehagen vår på skolen og det var jævlig slitsomt også var det varmt, men før det så hadde vi Afternoon tea paty. Så det var dagen min idag på skolen og i morgen  skal vi jobbe på skolehagen hele dagen men etter så skal jeg møte typen min før jeg drar jeg hjem.

 

 

Jeg vurder å blogge for fult men det veit jeg ikke enda og dere får vite om jeg blogger for fult eller ikke.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg