Mine favoritt middager (med oppskrift)

JEG ER NESTEN HELT TILBAKE

Hei babes, ja jeg vet jeg ikke har vært aktiv en stund men sånt skjer i livet når man er opptatt med livet osv.

Så da tenkte jeg at jeg kunne begynne første innlegget i 2022 med å legge ut en liten innlegg med mine fav middager pluss oppskrift til de, og jeg skal å lage ett innlegg om hvordan 2021 har vært for meg så det vil komme en liten oppsumering av det året som har vært.

De favoritt middagene jeg skriver med opp skrift blir da topp 5.

 

Så nå kommer mine topp 5 middager og så skriver jeg oppskriftene etter jeg har skrevet mine topp favoritter ned først, jeg bare sier det kan hende at oppskriftene kommer i ett eget innlegg til vær å en istedenfor å skrive alt i dette innlegget.

 

MINE TOPP 5 MIDDAG FAVORITTER

1.Ostegratinert blomkål med bacon.

2.Taco uansett hvilken variant det er.

3.Pizza.

4.Pai uansett hvilken variant man lager.

5. Suppe uansett hvilken variant det er.

 

Oppskrifter kommer i eget innlegg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg