Har hatt gips i 5 uker

Hei alle mine fantastiske og gode lesere

Jeg vil bare si unnskyld for å ikke å blogget i det siste er fordi jeg er sliten og har mye å gjøre når jeg kommer hjem fra skolen mer enn det jeg hadde før når jeg gikk på Etterstad. Nå så slapper jeg av og prøver å komme på noe jeg kan snakke om både her og på kanalen min på youtube. Send gjerne inn ideer til hva jeg kan blogge om i en uke dag og hva jeg kan snakke om i en video på en dag jeg skal tenke på fast å slippe ut videoer på kanalen min. For 5 uker siden gikk jeg med gips på venstre hånda mi fordi jeg klarte å brekke håndledde og håndrota, så i morgen kommer det en video om hvordan jeg klarte å brekke armen. Jeg vil også si at den videoen der hvor jeg snakker om voldtekten som skjedde ifjor. I morra så skal vi egentlig ha praksis men de som ikke har fått praksis plass skal på skolen og jeg er en av dem som ikke har fått praksisplass enda så da blir det skole på med hele denne uken. Så i morgen kommer det ett nytt innlegg og kanskje en video også på kanalen min.Her er linken til kanalen min så gjerne aboner på kanalen min hvis du er en engel så kommer det kanskje mye funny vidoer og seriøse videoer:

https://www.youtube.com/channel/UC97_VyIFrjycTdx6vEVP5yg. 

Her er det også noen bilder av meg med gips og jeg fikk faktisk en ta av gips gave fra mamma.

 

 

 

 

FORIGE FREDAG ALTSÅ I HØSTFERIEN TOK JEG AV MEG GIPSEN OG SÅNN SÅ JEG UT DAGEN FØR JEG SKULLE TA DEN AV.

 

 

NÅR MAN HAR GIPS Å MÅTTE FIKSE PÅ SENGA.

 

DAGEN JEG TOK AV MEG GIPSEN OG FIKK GAVE AV MAMMA SÅN TA AV GIPS GAVE NÅR MAMMA KOM HJEM FRA JOBB. Da fikk jeg kjeks og nye fotballsokker.

 

 

Jeg har tenkt å lage en video om dette også og jeg vil takke for meg nå. 

Jeg er glad i dere og del gjerne bloggen og kanelen min så kommer det mye morsomt, rart og seriøse ting det kan jeg love dere at det blir.

Ses i morgen mine fantastiske lesere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg