Sommerferien er over

Hei dere 

Jeg er faktisk nervøs nå fordi jeg bytter videregående om 2 dager men denne følelsen er helt annerledes enn da jeg begynte på Etterstad. Denne ganger så blir det rart å forlate vennene mine som skal fortsette å gå på Etterstad men jeg vil selvfølgelig få nye venner på den nye skolen jeg begynner på mandag, og jeg håper på at jeg overlever første skole dag som er på mandag. Jeg skal begynne på samme skole og klasse som min eks bestevenn går på, og dette får jeg håpe blir en bra første dag på en ny skole. Før sommeren fikk jeg vite at hun baksnakket meg og begynte plutselig å snakke fint om meg men da skjønte jeg at hun var en totalt diva bitch. Jeg får krysse fingrene for at første skole dag går bra og jeg skal selvfølgelig blogge om det når jeg kommer hjem for jeg begynner kl 10.00 på mandag. Jeg skal fortelle dere hvilken skole jeg skal gå på kanskje resten av utdanningen min på og det er Holtet videregående som min fiende også skal gå på. Jeg savner Etterstad og de gode lærene der men aller mest bestevenninna mi som jeg fikk på den skolen. Faen jeg må snu døgnrytmen min nå æsj men sånt hater jeg noen ganger når sommerferien er over men jeg klarer det jeg uansett, så jeg sier natta nå jeg selvom jeg legger meg kl 22.00 til vanlig når det er skole så natta til mine søtinger………..

Ha en fin helg videre glad dere søtnosene mine……………………..

 

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg