Q&A

Hei jeg tenkte å skrive en liten spørsmål runde her for dere. Vet at jeg ikke har blogget på en stund men nå har jeg vært hjemme fra skolen i 3 dager for snart en uke så har jeg vært forskjøla så jeg skal prøve å blogge litt selvom jeg er syk.

 

Bilderesultat for morsom høst bilde

 

 

Tid for spm/ Spørsmål

1. Favoritt film?

svar: Skjønnheten og udyret/ the beauty and the Beast

2. Favoritt ferie sted?

svar: mitt favoritt ferie sted må være berlin for jeg var der for 3 gang i år og jeg blir aldri lei stedet, fordi det mye du ville se som du ikke fikk sett så jeg skal alltid reise tilbake ditt. Du finner veldig mye historie i tyskland spesielt berlin og jeg anbefaler å reise ditt hvis du ikke har vært der eller har hatt veldig lyst til å besøke andre steder i tyskland enn kiel.

3. Favoritt farge? 

svar. Min favoritt farge er blå, lyse rosa, lilla og det er enda flere så jeg bare nevnte noen sånn at jeg slapp å skrive mye om det som svar men jeg kan nevne flere når jeg lager  spørsmålsrunde på kanalen min.

4. Hvilket land vil du reise til?

svar: Jeg har veldig lyst til å reise til Canda, italia, Japan osv.

5.liker du burger king eller MCern best?

svar: jeg liker BK og MC så jeg vet ikke hvem som er best men hvis jeg skulle velge så blir det Bk.

 

Tusen takk for meg idag det var det jeg orket å skrive jeg lover når jeg blir frisk så skal jeg skrive dette her lenger. 

kjempe gla i dere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg