Det er mai måned

Hei alle sammen jeg vet at jeg ikke har vært aktiv i det siste men jeg har en god nyhet til dere. Før jeg fortellere dere den gode nyheten så skal jeg fortelle litt hva jeg har gjort i april og starten av denne måneden. Jeg skal prøve å huske dere når jeg kommer hjem fra skolen men før jeg begynner å fortelle hva jeg har gjort i april og starten av denne måned som er MAIIIIII. Det jeg tenkte å få fortelle dere er det som har skjedd idag.

Idag morges fikk jeg en melding av en i klassen dette går som følger:

Den i klassen: hvor er du?????.

Jeg: Hvorfor bryr du deg om det.

Den i klassen: Nei vel vær sånn du Hade.

Jeg: Jeg kommer senere pluss så trenger du ikke å være frekk heller.

Den i klassen: Ok Hade.

Jeg: Bye.

Den i klassen: ikke gidd å snakk med meg når du kommer.

Jeg: Hadde uansett ikke tenkt til å gjøre det heller, for vi er ikke venner.

Den i klassen:……snakker heller ikke til deg just saying, Ok Hade bitch.

Jeg: …..kan snakke for seg selv.

Den i klassen: ….. snakket fra min mobil bitch, ingen vil ha deg her bitch.

Jeg: trur ikke på deg men slett nr mitt.

Den i klassen: Nazz, du er ikke boss over meg az bitch.

Jeg: Jeg bestemmer hvem som skal ha nr mitt så hvis du skal ha nr mitt, så sender du meg ikke meldinger eller ringer meg noen sinne.

Den i klassen: Bye bitch det var du som ringte i går bitch.

Jeg: Ja for jeg og PIP ville være med dere. 

Den i klassen: Okei men vi ville ikke det.

Jeg: Ja jeg skjønte det igår men ikke prat med meg takk.

Den i klassen: Okei bye bitch.

Dette var den meldingen jeg fikk. Jeg skulle på ett møte før jeg dro på skolen men når jeg var på vei ditt jeg skulle på møte så fikk jeg den meldingen så hele den er de meldingene jeg og en i klassen hadde skrevet. Det er grunnen til at jeg ikke var på skolen idag for det gikk veldig langt inn på meg selvom jeg vet at den personen sender sånne meldinger. Jeg sendte meld til kontakt læren min om hvorfor jeg ikke kom på skolen. Så dette var det jeg ville fortelle dere som skjedde på morgen idag.

 

 

 

 

APRIL

I april så har det vært litt opp og ned  men den 8.april ble jeg sammen med kjæresten min.Den dagen jeg ble sammen med verdens beste kjæreste så snakket vi hele tiden og begge ble forelska med engang vi tok kontakt. Kjæresten min heter Tobias og han er 19 år, nå skal jeg snakke litt om oss. Skole gangen i april har vært dritt og noen ganger vært bra. Jeg har også gjort ganske mye i denne måneden men jeg tenkte å ikke skrive så veldig mye om det nå så det kommer en annen gang for da har jeg lagd en video, jeg tenker at det er lettere å lage video om det siden det er så mye for meg å skrive om.

 

 

 

 

 

MAIIIIIII

Akkurat nå så sier jeg gratulere med dagen på etter skudd fordi 17.mai var i går, da var jeg og en veldig god venn i klassen nede i byen for å feire det sammen. Vi så litt på toget før vi var på jakt etter russekort spesielt meg, jeg samler på russekort enda fordi jeg syns det er fortsatt gøy.  Etter jeg og hun var i byen så dro vi rett hjem til meg for å spise middag, hun gikk hjem etter vi spiste middag. Så jeg hadde det veldig gøy på 17.mai og håper at dere også hadde det veldig gøy på 17 mai. 

 

 

Nå skal jeg fortelle litt om meg og kjæresten min. Tobias og jeg har akkurat vært sammen i en månede pluss så var vi sammen litt idag, og hadde det veldig fint. Jeg føler at jeg kan være sammen med han dritt lenge og få unger med han osv. Jeg er så utrolig glad for at jeg og han ble sammen for ingen andre enn han forstår meg pluss så kan jeg være meg selv rundt han.Vi blir mer og mer forelsket i hverandre hver dag som går, det er det jeg elsker med oss fordi vi er skapt for hverandre. Jeg vil også si at du er den som lyste meg opp der jeg trenger det og at du er der for meg når du ser at det trengs. Elsker deg gutten min vi skal leve sammen til vi dør. 

 

 

hvis dere vil at jeg skal skrive enda mer om meg og kjæresten min så si gjerne ifra. ha en fin kveld videre og pinse helg.

Er utrolig glad i dere for dere er som en familie for meg<3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg