Heiiiiii <3

Jeg har tatt en pause fra dere og det er fordi jeg har ikke hatt det så veldig bra i noen perioder, men jeg trives ikke lenger på skolen jeg går på og det er litt av grunnen til at jeg har tatt en stor pause fra å blogge til dere så jeg har det  litt bedre nå. Nå kommer jeg til å sette av tid til å blogge og det skal jeg huske på når jeg setter av en dag jeg blogger fast også har jeg ikke laget videoer til kanalen min på youtube heller men der skal jeg planlegge litt hva jeg skal lage videoer om så der kommer det videoer etter vært må bare lage en plan først. Jeg skal love å bli enda flinkere på å huske å blogge og lage videoer siden dere savner å lese noe nytt på bloggen, og savner noe å se på youtube men jeg skal gjøre så godt jeg kan med å huske alt dette må bare lage en plan på hva jeg skal gjøre. Jeg kan lage ett innlegg om hva som skjedde i pause perioden min fra å lage innlegg til dere,men det er om dere har lyst og er nysjgerrig på hva jeg har gjort eller på hva som har skjedd siden jeg ikke har blogget på en stund. 

Ha en fin kveld videre og fortsatt ha en fin helg videre så ses vi igjen, er utrolig glad i dere min vakre kjære lesere som tar seg tid til å lese bloggen min. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg