Godt nyttår

Hei jeg vet at jeg ikke har blogget på en stund er fordi jeg har så mye å gjøre. Jeg har blandt annet laget mye videoer til kanalen min men jeg skal dele linken til kanalen min her sånn at dere kan se på videoene som jeg legger ut der også skal jeg prøve å blogge litt igjen til sommeren. Jeg kan fortelle dere da at jeg har fått meg en kjæreste som er veldig snill med meg og tar vare på meg, jeg og han har vært sammen i en måned nå. Jeg har kost meg mye i jula og fikk fine gaver, jeg kan legge til ett bilde av hva jeg fikk til jul men på det bildet er det ikke så lett å se hva jeg fikk, så da skal jeg lage ett lite innlegg om hva jeg fikk til jul. Jeg skal prøve å skrive litt her på bloggen igjen om hva jeg gjør eller om hva jeg har gjort. Her en del 1 og del 2 av Q&A videoene mine som ligger på kanalen min. Del gjerne videoene mine eller kanalen min og gjerne abonner kanalen min også trykk på bjelle, kommenter gjerne også videoene mine.

 

 

 

Del 1 

del 2

_p4ZYnMljAE

 

Ha en fin dag videre og god helg alle sammen, følg meg gjerne på instagram og snapchat for å følge min hverdag litt utenom innleggene mine.

INSTA pernilleparadise

Her er snapchat ikonet mitt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg