22.mai.17 beste dagen noen sinne

22.mai.2017

Denne dagen ble jeg sammen med en fantastisk og omtenksom gutt som har hjulpet meg mye i snart 3 måneder, jeg kan ikke tro det at jeg og kjæresten min har vært sammen i 3 måneder neste uke. Vi har hatt forholdet vårt litt opp og ned men vi er fortsatt sammen så jeg vil takk han for å ha vært tålmodig med meg i disse månedene med mine problemer, men han støtter meg i alt og derfor elsker jeg han siden han bryr seg om meg selvom vi krangler litt på noen små ting siden vi elsker hverandre på høyt nivå.Dette er veldig rart å si men den dagen jeg ble sammen med han så lyste livet mitt opp veldig mye. Så gutten min lyste opp dagen min og livet mitt opp igjen etter den store hendelsen som skjedde med meg, og som ikke skal skje med andre selvom det skjer med andre jenter. 3 måneder med verdens beste kan ikke bli noe bedre og jeg håper det blir mange år jeg er sammen med verdens beste kjæreste.

Her er bildene av meg og verdens beste

.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg