Sommerferien er snart over

Hei 

jeg vet at det er lenge siden og til neste uke så begynner jeg på en ny skole men da kommer jeg til å være jævla mye aktiv med å skrive innlegg. Denne sommeren har jeg vært i Trondheim i en uke og i Valldal hjem bygda til mormor i noen dager det var ferien min med mamma i 3 uker. Ferien med pappa så var jeg først på Norway cup for å se en venninne fra skolen spille fotball og helga den uka var jeg på Ramton camping der har pappa campingvogn, uka etter der så var jeg i Hamar hos typen min også var jeg i bursdag til datteren til fetteren min som ble 2 år, det var faktisk forrige lørdag og jeg dro hjem til mamma dagen etter fordi jeg ville ha en uke hjemme før skole start. Jeg pleier å komme hjem søndagen denne uka til mamma men jeg ville komme hjem litt før så nå er jeg hjemme hos mamma. Jeg begynner å bli syk og det er ikke godt for nesa mi renner hele tiden, har opp og ned med vondt å svelge spyttet mitt også hoster jeg men jeg har ikke feber så jeg trur det er bare en forkjølelse som jeg kan ha fått. 

 

 

Ha en fin sommerferie og ha en fin første skole start til dere som begynner på videregående første året og til dere som går på videregående enda. 😉  <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg