vg lista 2017

Hei, dere jeg har fått meg en ny kjæreste og han heter Christopher og vi har vært sammen i en måned allerede. Jeg hadde en fantastisk dag på lørdagen som var for da tok han med meg på vg lista og vi hadde det koselig sammen. Jeg elsker han men selvom han bor i hamar så prøver vi å planlegger når vi skal møtes igjen osv. Han gjorde livet mitt helt igjen og han er den eneste  i  livet mitt som klarer å lyse det opp selvom det er en del krangling i forholdet vårt. Det er  faen meg ikke lenge igjen til jeg blir 17 og jeg gleder meg som faen til bursdagen min.  Denne helgen så skal jeg til pappa og så på bursdagselvskapet til lille jenta mi som fyller 4 trur jeg men det blir uansett kos med tante på besøk. Jeg har ikke sett niesen min på lenge og det er derfor jeg glede meg til å være med lille bolle ungen min og min første bursdag med henne. Hu er veldig glad i tante selvom jeg ikke er der så ofte som jeg burde ha vært.  Jeg er gla for at typen min tok meg med på Vg lista for å si det sånn fordi det var første gangen min på vg lista eller sånn ellers min første konsert, men det var gøy å tilbringe masse tid med kjæresten min som jeg elsker høyt her i verden etter niesen min.   Jeg skal ha spørsmålsrunde i løpet av sommerferien

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg