HEIA

Hei unnskyld for at jeg ikke har blogget på en god stund for det er fordi jeg har hatt mye å gjøre. Jeg kommer ikke til å skrive noe på 19.mai for da skal jeg i avhør angående voldtekten som jeg har skrevet så da tenkte jeg å ta hele den dagen fri fra blogging fordi det tar lang tid og da blir jeg sliten i hue. Jeg håper at dere har det bra og send gjerne inn spørmål her også på snap for jeg tenkte å ha Snapchat Q&A video, og en vanlig Q&A video. Jeg sier ikke nei takk til utfo.rdringer som jeg kan gjøre i en video på bloggen og som jeg kan legge ut her. Jeg lover å være mye mer aktiv her på bloggen nå etter denne fri dagen og jeg tenkte at jeg kommer til å skrive ned alt som jeg syns er viktig da. Ha en fin dag videre folkens gla i dere og dere er bare best.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg